Reklamačné podmienky
Reklamačný poriadok:
- Odberateľ - kupujúci je povinný si tovar pri preberaní prezrieť, či tovar nemá zjavné vady. Pri zistení závad je kupujúci povinný tieto ihneď dodávateľovi oznámiť, tzn. chyby vyznačiť a popísať do dodacieho listu a tovar vrátiť späť vodičovi dodávateľa, ktorý vrátenie reklamovaného tovaru a existenciu závad potvrdí svojim podpisom.
- Za zjavné chyby sa považuje:
- Rozmrazený, nekvalitný tovar
- Chýbajúce množstvo oproti dodaciemu listu
- Dodanie iného ako objednaného tovaru
- Mechanické poškodenie tovaru pri preprave
- Ostatné vady je kupujúci povinný reklamovať ihneď po ich zistení v záručnej dobe tovaru. Oznámenie vád kupujúci ohlási podaním správy o vadách obchodnému zástupcovi alebo predávajúcemu telefonicky, najneskôr do 24 hodín od dodania tovaru, pričom pri reklamácii je nutné uviesť:
- Obchodný názov kupujúceho
- Druh reklamovaného výrobku
- Množstvo reklamovaného výrobku
- Dôvod reklamácie, dátum dodania reklamovaného tovaru a číslo dodacieho listu (popr.faktúry)
- Vybavovanie reklamácie:
- Reklamovaný tovar musí byť kupujúcim riadne uskladnený podľa platných noriem, alebo podľa podmienok skladovania uvedených na obale výrobku.
- O vykonanom reklamačnom konaní bude spísaný zápis s konštatovaním spôsobu vybavenia reklamácie.
- V prípade oprávnenosti reklamácie má kupujúci nárok:
- na odstúpenie od zmluvy v prípade, že dodanie náhradného tovaru už nemá pre kupujúceho význam.
- kupujúci a zástupca predávajúceho sa môžu dohodnúť na inom spôsobe vybavenia reklamácie.
- Pri vybavovaní reklamácie obchodným zástupcom musia byť vystavené 2 kópie reklamačného listu. U odberateľa zostáva jedna kópia, ďalšiu je potrebné odovzdať na príslušnej pobočke. Po schválení reklamácie bude jedna kópia vrátená vodičovi na stiahnutie poškodeného tovaru z predajne.